tisdag 18 maj 2010

Hej då Deg & häng

Nu är det inget snack längre.
Action´s speaks louder than words.
fint statement eller hur.
Nu ska hänget väck så är det bara.
Plankan är min räddning när löpning inte funkar.
hoppas jag iallafall.
Olga rönnberg tipsar om en massa bra träning för just gravidmage.
alltså nu är min minsta 3 år hur länge kan man skylla på gravidmage?!
Nej nu finns inga ursäkter längre.

Den här ovan är skitjobbig. krävs mycket styrka och lite balans. Men tror den kan göra underverk
För den som inte har en stor pilatesboll är en vanlig ett bra redskap.



I senaste mama som kommer ut i butik idag tror jag. Prenumeranter har fått den redan.
Där tipsar hon om endel övningar med pilatesboll.
Min röv måste få en svängom den oxå och lite fasta lår kan inte skada.
Det här är en variant på utfall. som annars är min favoritövning.
Kanske dags att ta det till en anna nivå.
Nu kööööör vi!!
alla bilder lånade från olga rönnbergs blogg




Inga kommentarer: