söndag 24 januari 2010

formex & kickoff

Den här helgen kan sammanfattas ganska kort
MYCKET intryck och inspiration.
I fredags var det formex som många andra.
Jag orka inte släpa runt på en kamera hade jämt göra att släpa på mig själv och väskan som
ganska snart vägde bly.
Hittade många nya leverantörer och mycket inspiration.
Men vad trött man blir av alla intryck.
Men det är ju såklart oxå kul.





Man kan ju inte bli annat än "happy" av dem här fina tygerna, en av dem nya leverantörerna.


Äntligen har jag hittat en ny gentleman!
Gillar ju pojkar i olika slag,;-),har ju redan spice boy och honom sviker jag inte ;-)
Men vem kan låta bli james?
Ja inte kunde jag iallafall.
Idag var det kickoff för klädmärket jag säljer Me&i och jesus va mycket fint och dem är ju helt rätt ute med sina färger.
Ska bli så kul att dra igång igen.
Som sagt jag är helt slut av alla intryck från denna helg.
Men vilken givande helg det varit.
Spännande ska det bli när allt drar igång, me&i släpper sin kollektion på onsdag
Sakta men säkert kommer det rulla in nya produkter i butiken.
Kul!
Nu ska jag umgås med familjen.
tjing




Inga kommentarer: