tisdag 7 maj 2013

Romantiskt




Rosa är färgen som är i vårt vardagsrum just nu. närmare sommaren brukar det bli blått. Men jag gillar verkligen rosa och just nu är det lite romantiskt vitt och rosa. något annat jag verkligen gillar är det nya skåpet som ni kan se. Tycker om när man kan visa upp sina saker och samtidigt är det en bra höjd så jag fortfarande kan göra små stilleben uppepå.

Dukningen sista april Då det var 8 vuxna och lika många barn hemma hos oss. Dukningen är där vi vuxna satt. Då gick jag all in kan man säga. Tygservetter i vitt och rosa, en ny pepparkvarn i cerise och små ljuslyktor i både rosa och cerise och avklippta blommor i vitt rosa och cerise. Jag tycker det är trevligt när man dukar med låga lyktor och blombuketter så man ser den som sitter på andra sidan. Trevligt helt enkelt.

Helt oredigerade bilder!
Någon som kan förklara när man bloggar via blogger i mobilen, hur väljer man vart texten hamnar. Nu lyckas jag bara lägga in bilderna från mobilen och skriver jag inlägget från mobilen hamnar ju det överst?
 
Hej så länge!

4 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Hej! :)

Jag är ingen expert när det gäller bloggande från mobilen (eller inte när det gäller bloggande överhuvudtaget egentligen, hehe) men jag har hör av andra bloggerskor att texten brukar komma nederst och att de inte vet hur man ändrar det. Så det känns som att det kanske är svårt att välja men hallå.. det borde man ju kunna göra kan man tycka.. det är ju ändå 2013 ;) hehe.

Dynorna sitter inte ihop med varandra utan underdel är en och ryggdel är en del. När jag köpte soffan fick jag en extra uppsättning dynor.. och då menar jag med vadd och hela köret! Fast det var i mörkblått/jeansblå kan man säga. Men dynorna går att köpa separat på Bauhaus! :)

Må så gott.
Kram Amanda

HOUSE of MANDY sa...

Hej hej hallå :)

Mitt soffbord kommer från Ekerö Möbler. Det är liksom ett brickbord, fast det kanske du redan visste,. hehe.
Kraam Amanda

LIVSGLITTER sa...

Nemen en liten buffalo där på väggen! Så fint ni har det! ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint skåp, gillar också den höjden!

Underbara rosa toner i dukningen..:-)

Ha de gott
KRAM