torsdag 28 juni 2012

ser framemot

 Jag ser framemot augusti när House Doctor släpper sin nya serie Nordic Lux.
Men först jobba några veckor till sen en mer än välbehövlig semester, en tid då jag ska funderar utvärdera och ta beslut..



Nu är vi hemma efter en HELT underbar minisemester HELA familjen, åhh vad jag älskar när vi är tillsammans. Med två egna företagare är det inte en självklarhet, tyvärr. Vi tillbringade midsommar på gotland. En ljuvlig ö, när vi kom var den dränkt i solsken när vi lämna ön hängde det gråa moln över hela himlen, båten guppa sådär så man blir illamående, men fokus på horisonten så klara jag mig hyfsat.


Nu ska jag jobba igen!!

Sen när tid finns ska jag visa några av dem 300 bilderna jag knäppte från fantastiska Visby bl a..och på min älskade familj.


kram

1 kommentar:

Room of karma sa...

Hello sköna böna där!

Vad spännande med nya varor från finaste HD ♥

Ville bara berätta att din BBQ-panna är ju helt fantastisk! Den måste ju alla ha i sommar. Gud så lätt det var att grilla grönsaker nu med den:)!

Tack, Jag är så nöjd med BBQ-pannan, och rekomenderar verkligen alla till att köpa en sådan i sommar:)!

Kram CC