torsdag 4 februari 2010

Vekk

Vekk.se
Hudvård och Vitamin B5mot acne - porer - pigmentfläckar och andra hudproblem

Spot Eraser Cream
En mycket dryg kräm som på ett effektivt sätt reducerar synliga ärr orsakade av acne. Den dämpar även inflammation i pågående acneutslag och förhindrar att nya utslag eller ärr uppstår.


Anti Acne Cream
En kräm för dagligt bruk, innehållande ingridienser som jobbar för att reducera och motverka uppkomsten av acne. Kontrollerar produktionen av sebum (hudfett). Verkar mjukgörande och ant-inflamatorisk på huden.




Måste ju testa iallafall, köpte en kräm för pigmentfläckar oxå.
Efter ett missöde för flera år sedan, då jag testade en kräm man skulle ha i solarie, (på den tiden jag solade solaire) så fick jag enormt mycket pigmentfläckar det blev inte bättre när jag väntade barn och mina har inte försvunnit blir ju värre på sommaren när man solar.
Men är ju helt klartvärt att testa om denna funkar.
















Inga kommentarer: