onsdag 24 juni 2009

Shopoholic?!..

..inte jag inte. Jag har en till favorit i nätshoppingsvärlden. Snabb leverans bra utbud vänligt bemötande. + att man får det direkt hem i brevlådan det tycker jag är toppen toppen.
Klickade hem den underbara bodylotion. Clean Fresh Laundry ingen nyhet kanske men åhhh jesus va gott den lukta.

Man luktar supergott. finns många olika varianter på denna doft. Även en doftspray till kläderna för att fräscha upp dem.


Imorrn är det utflykt till Skansen som gäller. Barnen ser framemot det lika mycket som jag gör, förkylningen känns bättre oxå, näsan har inte intorkat eller rinnande snor, halsen ömmar inte alls lika mycket OCH jag kan prata utan att låta som en kraxande kråka, kan ju säga att det jobbet jag har var det inte så passande med denna telefonröst. Telefon har ringt i ett kör,,ALLT ska ske innan semestern, (mitt jobb är att hyra ut mobilkranar och kranbilar ifall det var nån som undra). Så nån lågkonjuktur känner inte vi av. Imorgon ska det ju bli ännu en strålande dag med stekande sol. Då vet jag vad jag ska smörja in mina axlar med...
Hawaiian Tropic Beach Balm..kommer gå runt och lukta cocosnöt.jammy, den har en skyddande effekt samtidigt som den förstärker solbrännan.även den klicka jag hem från Söderfin
En butik jag rekommenderar att ni besöker.
tack och go natt

Inga kommentarer: