torsdag 12 februari 2009

Snow

En av alla fördelar med att sälja kläder via homeparty, förutom att jag säljer Världens coolaste barnkläder ;-) som är så kul i sig, är att man får komma hem till så många olika hem. Lära känna så många olika och trevliga människor.

En av alla trevliga människor jag varit hem till är Linda. Hon gör dessutom egna smycken, men sen har hon ett underbart hem oxå. Hade tyvärr ingen kamera med mig så jag kunde knäppa på hennes fint inreda hem.
Hennes små detaljer här och där som verkligen gjorde hennes hem personligt.
En av dem sakerna(som jag inte har kort på) var en lampa. En rund taklampa påminde jättemycket om Mio´s Snow. Jag frågade henne vart hon hade köpt den. Då visade det sig att hon fått den från skolan hon jobbade på. Dem skulle byta ut 2 st i ett klassrum så då var en kollega och hon snabba att norpa varsin.
MEN det bästa av allt. Om dem beslutar sig för att byta ut fler så skulle hon norpa en åt mig oxå. Det hänger förövrigt 100st i den skolan.

Nu håller jag tummarna.

Sen en annan detalj i deras hem. Inne på deras toalett så hade dem en väldigt häftig pryl. Nämligen denna coola prylen från Smeg som finns att köpa hos Bagaren och Kocken.

Hoppas jag får komma till Linda och dels hämta min lampa :-) men även sälja lite kläder igen...;-)

Ha en bra dag
Kram C

Inga kommentarer: